duminică, 7 martie 2010

Tentative

Prima mea tentativa de a impleti un cos :). Pe cea de a doua nu va o arat fiindca arata mai urat ca acesta, si asta fiindca am utilizat un alt tip de hartie. Acest cosulet este defapt unul in miniatura, are circa 8 cm inaltime si 5, 5 cm latime. Cat de cat a iesit ceva, deci as putea sa mai incerc :).In cea de a doua poza, este o cutie pe care am facut-o prin intermediul diagramelor origami si am incercat sa o infrumusetez cu o bucata de servetel (tehnica servetelului). Era superb acel servetel, culorile erau asa de deosebite, insa fiindca hartia utilizata era de culoare inchisa acesta nu se mai vede asa de bine.









A treia poza, este pentru o cutie realizata tot prin intermediul diagramelor origami. Cartonul este destul de gros, mucava parca se numeste, pe care am adaugat diverse elemente luate de pe un servetel (tehnica servetelului). Aceasta cutie ar fi iesit asa cum mi-as fi dorit daca vopseaua utilizata era mai sidefata. Cred ca si lipiciul utilizat nu era calitativ (de la hobby), am stat vreo doua zile sa gasesc un magazin ce comercializeaza astfel de produse (vopsea acrilica, vopsea pentru sticla , lipici pentru tehnica servetelului, pensule).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu