duminică, 4 iulie 2010

Hainute crosetate

Scurt si la obiect.... mai nou am incercat sa invat sa crosetez niste botosei. Peste putin timp trebuie sa merg la botezul unei fetite si am dorit sa ii ofer ceva creat de mine manual. Nu pot spune ca sunt multumita de cum au iesit acestia dar, cat de cat pot spune ca arata precum un botosel. Mai jos vedeti cateva din tentativele mele:

1. Firul folosit este Alpin (roz deschis) este subtire si destul de molut:









2. Firul folosit la acesta a fost Read Heart Baby Blankie









3. Iar acestea doua au fost facute cu Rosa (primul cu alb si maro deschis si cel de-al doilea cu maro inchis si rosu):

















Apoi, fiindca am cautat pe diverse site-uri inspiratia" am gasit mai multe minunatii crosetate pentru bebelusi. Asa ca, vreo cateva zile bune am stat cu ochii in calculator si cu croseta in mana sa vad daca resusesc sa incropesc ceva. Mai jos aveti din sample-uri din ceea ce am reusit sa fac pana acum:

1. Aceasta este o mica paturica pentru printesa, crosetat cu fir Alpin roz si alb. Ca model am folosit Sea Shell stich:












2. Acestea sunt cateva granny square facute pentru o a doua paturica pentru bebe. Stiu ca arata mai ciudat acele "patrate" dar, m-am gandit ca o sa iasa mai dragut asa. O sa vedem ce o sa iasa:









3. Acestea sunt doua rochite crosetate tot cu fir Alpin. Pentru partea inferioara am folosit Solomom Knot stich:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu