sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Poncho crosetat multicolor - 15 RON (Rezervat)

Bine v-am regasit dragii mei.
In articolele viitoare va voi arata ce alte lucrusoare am mai facut eu in ultima perioada, si daca va incanta ceva anume ma puteti contacta poate si pentru o comanda.

Masura: cel facut de mine este ideal pentru un copil de intre 1-2 ani.
Fire: croşetat cu acryl pentru copii, nu irită pielea.
Circuferinta gat:  aproximativ 30 de centimetri.

Se spală la o temperatură de maximum 40 grade Celsius și se usucă pe o suprafață plană.
Nu se recomandă folosirea înălbitorilor pentru curățarea acestui produs


Pret poncho crosetat - 15 Ron


Daca doriti un poncho creat dupa indicatiile si masurile voastre sa luati legatura cu mine.
Eventual imi puteti trimite si o poza pentru inspiratie si am sa va anunt daca il pot face.
Pentru astfel de comenzi o data ce am finalizat produsul va voi trimite poze cu el inainte de livrare.
Pretul va fii ajustat in functie de complexitate , marime si ata folosita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu